fislari.cz

JRC Defender 1Man Bivvy

hodnocení: / cena v ČR: 6500,-Kč + přehoz 2500,-Kč / kategorie: outdoor

popis:
5000mm srážek, vodě odolný materiál nejvyšší kvality(210D nylonová textilie), 100% nepromokavý. Ukotvení na kolíky, které jsou součástí bivaku (šroubovací) s možností zatlučení. Lehká odnímatelná podlážka na suché zipy.
Hlavní konstrukce: Kompaktní a dobře skladný systém. Je z ultra lehkého a pevného materiálu označením 6061 aluminiové slitiny, která je v celku s bivakem (hlavní plášť). Skládá se ze tři řad, které jsou středem vyztuženy laminátovou tyčí. Průměr jedné tyče je 16mm a ta se skládá z pěti dílu, které se do sebe skládají a jsou propojeny pružnou gumou. Uvnitř bivaku je popruh, který je napříč a tím zajišťuje dokonalou stabilitu. Velmi rychle sestavitelný bivak a zároveň konstrukčně velmi stabilní!
Vchod: Vchodová část je s možností výměny pomocí zipu: průhledným (slídový), jemná síť (moskytiéra) a v případě deště lze celý vchod zakrýt proti promoknutí. Velmi prostorný bivak pro jednu osobu a lehátko. Bivak je pro opravdu náročné kapraře a je určen i do extrémních povětrnostních podmínek.
Rozměry: délka - 250cm, šířka - 270cm, výška - 130cm

Plusy: tento bivak má kvalitní zpracování a je za super cenu oproti ostatním značkovým bivakům.i když má vodní sloupec „jen“ 5000mm, tak bezproblémů přežil 2dny vydatného deště. Dalším plusem je prostor. Jelikož lehátko mám umístněné uprostřed bivaku, tak je zde opravdu dost místa na věci ať už za lehátkem, pod lehátkem, tak i na bocích před lehátkem. Bezproblémové je také samotné sezení na lehátku a to díky výšce 130cm. Také jsem byl překvapený jak rychlé a bezproblémové je postavení a složení díky garážové konstrukci a to i bez předchozích jakýchkoliv zkušeností.
Mínusy: Při použití přehozu chybí 4 kolíky na ukotvení přehozu. Musí se vzít ze samotného bivaku, takže přední stranu bivaku musíte vyrolovat nebo nechat volne viset. Dalším mínusem je, že nejsou v zadní části zakrývací větrací otvory jako jsou například u Quada.

napsal: Obrfišlař (03.10.2010)

přečteno: 1217 x